Åter söndag

Mina helger är på tok för korta, tänk att de är söndag redan idag... -suck-
Idag är de underbart skönt väder ute, jag har varit ute med hundarna två gånger,
en gång på lång prommis o en gång ute i snön på gården.
Karin surrade om att hon har ont i magen, nu känner jag oxå att de svider o är lite
ostabilt inne i magen, bara inte de här innebär att vi håller på att bli sjuka. =(

Karin jobbar natt, så hon sover, känns i min kropp som om jag oxå skulle kunna sova
hela dagen.

I fredagskväll var vi på julmiddag tillsammans med dom från Karin jobb, vi var och åt
jultallrik på Rickards mat o kök, de var jättegott. Jag vill helt klart gå dit o äta fler gånger.

De var en lugn kväll, Karin körde o jag drack hela 2 cider på hela kvällen.
Min mamma var hemma hos oss med djuren o vi var hemma redan vid 23-tiden.
Skönt att de blev en lugn kväll, jag hatar att få följande dag förstörd, jag har alldeles för
mycket jag vill hinna göra för att spilla en massa tid på att vara bakis o sånt.

Nu ska jag nog åka till en kompis o dricka lite kaffe, orkar inte sitta här o tröka.

// Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback