Ser inte fram emot julen...

Mot alla odds fick jag iallafall ångest o depp innan julen.
De är flera år sedan jag hade det. =(
Jag ser inte fram emot julen, snarare att den ska vara över.

Jag har inte höga krav.
De jag önskar är att:
1. Umgås med familjen
2. Äta gott
3. Ha de lungt o skönt

Vi har slut pengar, men de gör inget, snart kommer de nya och alla julklappar är inhandlade.
De ända som är kvar att handla är maten.

Jag mår skit, inombords.

Är less o besviken på en del folk, känns tråkigt att de ska behöva bli så här.
Men jag kan inte påverka eller bestämma hur folk ska tycka o göra, så de är bara
mitt eget fel att jag mår så här. =(
Jag måste lära mig att inte bry mig o inte låta folk komma för nära mig inpå livet.

*Gääsp*

Har nyss varit ut och rastat hundarna, de är otroligt skönt väder ut.

Kanske jag borde gå i sova, hundarna är rätt trött o imorgon har jag skola.

Smilla däremot är super busig o verkar inte alls vara påväg och sova.

Kram till er alla mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback