God morgon

Go morron, nu ärjag liiiite trött....

Men de känns skönt att de äntligen är Onsdag och de betyder att idag efter skolan
så får jag åka direkt hem o bara slappa.

Egentligen vill jag åka tillbaka till stan ikväll för att gå på en föreläsning, men jag
betvivlar att jag orkar efter att ha tillbringat både måndag o tisdag i stan från 08:00-20:00.

När just dom här dagarna är o Karin dessutom har jobbat natt sedan Fredag, då
känns de som om jag är ensamstående och då saknar jag verkligen min familj.

Jag hinner på dessa dagar sakna Karin, hundarna o Jesper.

Man är liksom bara hem o sköter de man ska och fixar mat o sover, men nu är de
Onsdag o resten av veckan ska vara lugn.... Så vida ingen flippar....

Nu sitter jag o ska ha data o träna finska glosor, hade hellre legat hemma o sovit.

Ha en bra fortsättning på veckan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback