Onsdag hela dagen...

Efter en lika tung start på veckan som vanligt så är de äntligen Onsdag.

I måndags åkte jag hemifrån 07:15 och kom hem kl 20:30.....
I tisdags åkte jag hemifrån 07:15 o kom hem 20:00.

Såååå skönt att idag är det Onsdag o jag slutar skolan 15:30 o sedan är de raka
vägen hem o INGET som jag måste göra! =) Såååå skönt.

Nästa vecka ska jag inte jobba i Kalix på Måndag kväll, mindre pengar, men himla skönt.

Nu kanske veckorna blir lite bättre när jag har iallafall en dag mindre med kvällsarbete.

Fast... Karin jobbar natt fredag till tisdag, så vi får se hur vi ska göra med hundarna
på Måndag o Tisdag morgon. För förr förra veckan när hon jobbade samma tur, så
fick hon bara sova 1 timme på morgonen o de är liiite för tungt att jobba natt då...

Kanske jag får stanna hemma, för hon kan inte jobba natt o inte sova nått på dagen.

Nu sitter jag här o ska ha data fram till lunch, självstudier blir de nog mest, ska göra
lite nya ordlistor. Måste plugga glosor, för om jag inte kan många ord så kan jag inte
bygga egna meningar.

Nu på morgonen var vi och lämnade flickorna till Eira, hoppas de går bra, dom trivs där.

CU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback