Är på väg bort

Idag ska jag på fest!
Karin har redan åkt, jag ska åka lite senare.

Glömde säga att jag bakade faktiskt härom dagen när jag sa att jag skulle göra det.
Det blev grötbröd gjort på grahamsmjöl med riven ost i, de blev supergott!

Vet ni när jag senast var på en fest? De var i juni 2005, brännbollsfesten. =)

Inte nu för att jag är nykterist eller så, ibland tar vi ett glas vin el en cider hemma, men fest är de sällan.

Nu ska jag gå ut med hundarna o så omkring 19-tiden åker jag på fest.

Ha en jättetrevlig långfredag allihopa.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Annika

Men Mia, festprissen, Juni 2005?!?! Ha det kul på festen!

2006-04-14 @ 18:18:59
Postat av: eira

Hoppas ni fick en kul kväll!

2006-04-14 @ 21:43:23
Postat av: Kajsa

Hoppas att festan blev lååååååååång och rolig! Själv satt jag hemma med svärmor och delade en öl och åt en laxmacka...gott!

2006-04-15 @ 08:40:36
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback