Gjort prov o klippit mig.

Imorse åkte jag o Karin in till stan, jag åkte o gjorde ett prov o hon åkte o delade ut stegräknare till dom i sitt lag.
Efter provet for jag o klippte mig o sedan åkte vi till färg affären o köpte tapeter o takfärg.
Så nu är Karin i full fart med att tapetsera om vårat sovrum på övervåningen.
Oootroligt jobbigt att tömma rummet, eftersom taket ska målas...

De här rummet är inte de som Tova tuggade sönder hörnet på, för de rummet ska vi ändra o bygga om i, så de är ingen panik.

Jättefint väder idag föresten, jag har redan gått 3500 steg utan prommis...

CU

// Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Min hakade upp sej 788steg i går...

2006-04-20 @ 18:01:39
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback