idag är nog

idag är nog alla friska, eller så friska dom nu kan bli.... ;)

Vi sov länge idag ända till 09:00 och de var så skönt, sen har vi varit ute på gården o plockat lite och Karin håller på att tvätta bilen.
Jag håller på att laga lunch och har nyss beställt bredband åt  min farmor.

Idag ska jag jobba kväll, så jag måste snart börja göra mig iordning.
Tror att jag säkerligen måste kamma håret....

Igårkväll var min farbror hans fru och deras flickor förbi o hälsade på, de var trevligt.
De är sällan vi hinner träffas, men vi brukar iallafall hinna förbi till varandra och dricka kaffe o snacka lite.

Hoppas ni har en bra avslutning på påskhelgen o att n i är redo för en vardag imorgon, även om barnen har påsklov.

CU!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har som barnen lov hela veckan...ska nämligen jobba från morron till kväll en fredag och då tyckte personalen att jag kunde vara ledig...och jag var ju inte sen att tacka ja! jag jobbar annars endast två och en halv timme om dan...

2006-04-17 @ 15:21:36
Postat av: Annika

Jag får åtminstone vara ledig Tisdag o Onsdag, men nog hade det varit skönt o vara ledig hela veckan.

2006-04-17 @ 16:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback