Jag är ju arbetslös

De är ju så här, jag är ju arbetslös egentligen. Även om de inte märks...

Jag är inskriven i aktivitetsgarantin och för tillfället så har AF satt mig att plugga på Miroi, sitter o pluggar Projekt och företagande på distans. MYCKET att skriva och läsa...

När jag jobbar, så jobbar jag x-tra som vikarie på hemtjänsten här i Karungi.
Tyvärr så får jag inte jobba så mycket som jag vill, eftersom jag har reuma.

Igår var jag till doktorn och fick en genomgång, kollade hur min kropp orkade just nu och om de blivit några förändringar. Allt var som de varit i flera år, jag måste alltså lyssna på kroppens signaler och inte ta i för mycket. OM jag lyssnar på min kropp så är de väldigt sällan som jag får jätteont o så.

MEN de här vädret gör mig sämre, så nu går jag på medicin igen, iallafall några dagar.

Tyvärr måste jag åka till stan i de här skitvädret, ska till Miroi på möte, skit roligt - NOT!

Hoppas ni får en bra dag.

KRam Mia

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, vad jobbigt. Hoppas att detta skitväder snart är över så du slipper ha så himla ont!

2006-04-06 @ 16:15:58
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Fy så jobbigt du har det! Faktiskt så verkar det som att du har tusen saker på gång och kan jag verkligen förstå att du måste börja ta det lugnt och lyssna på kroppen!!! Min systerdotter har åxå reuma och hon har så förtvivlat ont emmellanåt.

2006-04-06 @ 22:01:13
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback