Premiär för utegrill

Igår kväll kom Marianne hit, vi satt och pratade, jag drack light cider 2 Points per flaska och Karin o Marianne drack öl.

Sedan badade vi bastu, de var så skönt att vi satt jättelänge o pratade om allt mellan himmel o jord.

Efter bastun tog Karin ut en engångs grill och så grillade vi lite korv, jag hade 10% finne korv, jätte gott!

Sen kring 23-tiden någon gång så följde jag, Karin o hundarna Marianne en bit hemmåt.
Då kom Granviks minibuss i ruggig fart, var de kanske någon som hade bråttom på toa eller?
*skrattar*

Nu har jag suttit och tagit ut allt material jag ska ha med mig till Stockholm imorgon.

Nä, nu måste jag gå ut o måla lite i rummet, vi ses!

BTW, trist väder idag...

/ Mia


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Var på tjejträff i Vojakkala när min yngste son ringde och grät...jag är trött mamma kom hem jag vill sova...därav utryckningen...såg att det var två som gick och hade med sej hundar och jag förstod att det var ni!

2006-04-23 @ 11:46:30
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Maximiliandagny

Hello! Very interesting and professional site.

2010-04-07 @ 11:42:20
URL: http://maximiliandagny.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback