Så skönt väder

Tänk att solen hittade fram bland alla tunga snö moln, de är himla skönt ute nu.
Vi har varit ute med hundarna o skottat lite snö och nyss käkade vi lunch.
Nu ska jag plugga lite och låta maten sjunka lite sedan ska vi gå ut o gå i de underbara soliga vädret.

Den här helgen har jag möte med Korpen på Lördag o sedan jobbar jag 4 timmar på söndag.

Har en stor "hem tenta" som jag jobbar som tusan på, förhoppningsvis får jag in den redan i kväll, men allra senast imorgon....

Nu står Siri o skäller vid dörren, hon vill tydligen inte vänta med att gå ut i solen...

CU! Ha en bra helg.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Nina

vad pluggar du ?? Jag har missat det på nåt sätt......

2006-04-07 @ 13:57:28
Postat av: Kajsa

Hoppas att det går bra med din tenta! Här skiner inte solen...det snöar...

2006-04-08 @ 08:13:34
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Remileah

keep it up very nice site

2010-02-23 @ 10:11:28
URL: http://remileah.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback