Två repor till stan

Först sov jag o Karin för länge.... ända till 09:30 o sedan blev de lite brådis att hinna göra allt vad morgonen innebär o sedan vara på KM kl 11:00 för att skifta till sommardäck.
Sen åkte vi och handlade lite mat o hem igen.
Var hemma o gjorde jag vet inte vad, men plötsligt var klockan 14:30 o vi var påväg till stan igen.
Jag dumpade av Karin på soc till ett möte, åkte o tittade på tapeter o färg.
Efter de hämta jag Jesper, åkte på netto o köpte godis till hans kalas o sen hämtade vi en pizza
från Leilani.
Karin blev klar på mötet o vi åkte hem o käkade pizza.

Sen kom min farmor o min guddotter o hennes syrra o fikade o sen kom Carina förbi o fikade.

Jesper eldade lite bastu o nu sitter jag här ren o nybadad, är skapligt trött.

Överväger att hyra en film på nätet o lägga mig i soffa o glo lite film...

Men jag vet inte..

// Mia


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det tycker jag absolut att du ska göra! Var på kalas i dag och då sa en kvinna där att en timme efter bastun är man som vackrast...åhå sa jag! En timme efter bastus sover jag...

2006-04-18 @ 22:02:29
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback