Vi hade roligt igår

De var en jätte rolig fest, vi badade bastu, lyssnade musik, snackade och bara umgicks.
En del drog på folkan redan 22:30, men vi var några som stannade o skulle gå senare, vi gick aldrig utan ringde och dirigerade om hämtningen till festlokalen.
Tiden gick så himla fort och plötsligt var klockan 01:00 och vi åkte hem.

Djuren var ensamma hemma och dom var så duktiga. De ända som hade skett under tiden vi var borta, var att Siri (våran stressloppa) hade bajsat på golvet, men de är absolut ingen katastrof.
Hundarna kände givetvis på sig att vi skulle lämna dom igår, så Siri kunde inte bajsa innan jag åkte, så jag förstod att de skulle ha hämt en olycka.

Jag klev upp 08:30, gick ut i solen med hundarna och för ett tag sedan åt jag frukost.
Karin är allt annat än pigg, de är sååååå synd om henne, hon blir alltid dålig, jag däremot blir väldigt sällan dålig, som tur är.

Fast nu när jag sitter här o skriver så går de väldigt sakta, mot vad de brukar gå, så jag är nog rätt seg i hjärnan och kanske inte ens nykter än.... *asgarvar*

Ha de bra, nu måste jag käka nått mera, är hungrig än.

// Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

För det mesta får man ju lida dan efter om man vart på en bra fest dagen innan...Jag har åxå prommenerat i morse och hoppades att solen skulle ta lite i ansiktet men inte en förbenat fräken fick jag...

2006-04-15 @ 15:46:33
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Annika

Ni verkar ha haft en kanonkväll! Vad roligt!!

2006-04-15 @ 19:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback