Söndag

Sitter på jobbet, har en liten paus mellan hembesöken.
Idag är de inge solväder, men jättevarmt, så jag misstänker att de blir åska o kanske lite regn.

Imorgon är de åter en arbetsdag på AF, har varit ledig en vecka o pysslat på hemma o jobbar lite x-tra här på hemtjänsten. Oootroligt roligt med "gästspel" på Karungi hemtjänst.

De gick inge vidare för Nipa på V75 igår, vet inte varför, men hon gjorde en dålig tid. Fast om jag kollar statistiken så har hon inte sprungit så jättesnabbt med den där kusken tidigare.... Får bättre rapport av Marianne när hon kommre hem.

Nu är de inte många dagar innan vi åker till Bulgarien, ska bli så skönt att åka.
Den 17:e Augusti drar vi, som tur är verkar alla djuren vara friska *peppar peppar* så de ska nog inte bli några problem för våra tillfälliga mattar och hussar.

Katterna ska vara hos våran goda vän i stan och hundarna ska till mina föräldrar i Luleå.

Jag ska bara slappa när vi åker, hur nu de ska gå, jag är rastlös av naturen.
Ena veckan ska jag flytta o nästa dag bygga ut...
Shoppar, ändrar gör om inredningar hemma. UNDRA om jag har en släng av någon bokstavskombination.... *skrattar* Jo jag är nog lite ADHD, men jag har ett bra liv ändå.

De är nog värre för dom jag bor med, som får stå ut med att jag ständigt är på väg någonstans eller ska hitta på nått nytt.....

Åååh, jag försöker regga mig på en sida, men jag får aldrig de där j-vla mailet så jag får aktivara kontot... *morr* Ska försöka igen.

Ha en bra kväll allihopa, o kom förbi på AF imorgon om ni vill säga hej till mig. *skrattar*

Jo just ja, är de någon som har tegelstenar liggandes o samlar damm så får dom gärna efterskänka dom till mig, jag ska göra lite nya saker ute på gården, blombänk bland annat....

Hör av er.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Tegelstenar har vi i vår stuga, kom och hämta vet ja !!

2006-08-06 @ 17:30:47
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Linda

Har tyvärr inga tegelstenar*ler*. Hoppas du kan slappna av ordentligt under semestern o ladda batterierna inför nästa jobb!

2006-08-06 @ 19:50:09
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback