Mörkt

Oj vad de är mörkt ute, jag som verkligen ville ha lite snö så de blir ljusare ute. *Suck*
Nå väl, vi kan ju tyvärr inte göra så mycket åt saken.

Helgen har gått fort, i fredags var jag på Seskarö o käkade, de var jättegott o givetvis blev jag mer än proppmätt. Vi hade jättetrevligt, man har så mycket att prata om när man sällan hinner ses.

Resten av helgen har jag tillbriingat i Jespers rum, men nu är de klart, så här långt.
Han har fått uppmonterat sina nya möbler, rensat bort en massa skräp o sånt.
Nu hoppas jag han är nöjd, för de blev jättefint.

Nu håller Karin på att laga mat - köttfärsbiffar o potatis- jag är ganska hungrig. Sen hoppas jag på att hinna med att bada bastu i kväll, för se om jag orkar.

Imorgon är de en ny arbetsvecka som börjar, just nu känns de som jag hellre skulle sova. *asgarvar*

CU everybody och ha en jättebra vecka.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Linda

Han blev säkert jättenöjd med ett helrenoverat rum:)
Visst var maten god på Seskis!?

2006-12-10 @ 21:21:30
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Saara-Maria

Vill ha också snö nu!! Så det blir ljusare så man vågar sig ut i mörkret! :-)

2006-12-12 @ 17:37:35
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Ingen #låda# ännu...suck...kommer den inte i dag så ringer jag och efterlyser den...

2006-12-13 @ 08:50:48
Postat av: elli

Jag kan inte göra köttfärsbiffar, dom blir så torra så torra. Har ni ett bra och "blött" recept så sätt ut det på bloggen, snälla!!!!

2006-12-14 @ 19:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback