Alltså, idag är

Alltså idag är de så där jätte kallt igen!
Hujj va less jag blir, vill ha lite lagom kallt om de inte redan nu kan vara sommar...
Jag tror inte någon uppskatter den här kylan.
Hundarna kan inte gå ut o göra sina behov, snabb kiss ute och bajsploppar inne på mattan.
Bilen blir som sirap.
Fåglarna fryser, tur vi förser som med mat iallafall. (Jag har frågat Karin, men jag får inte ta in o värma dom).
Värmepannan går för fullt o de blir dyrt att hålla huset varmt.
Källar projektet måste stå stilla, för vi har inte slagit igång värmen där nere.
Bilspekulanten skulle komma o titta på bilen idag - betvivalar jag i den här kylan.
Jag borde åka till stan - vill jag inte alls när de är så här kallt...

Fryser gör jag oxå....

Hälsningar från ett kallt Karungi som har -26 grader kallt.

Kommentarer
Postat av: eira

*brrr*

2006-02-03 @ 15:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback