ÄNTLIGEN!!

Idag visade jag min starka sida som affärskvinna och sålda våran Mondeo!
Super trevlig grabb som är 1 år äldra än mig, så här flirtades hej vilt! ;)
Nää sån är jag inte, men han var skapligt söt, så om inte.... *skrattar*

Tvingade in Karin o djuren i lilla rummet för att inte få in några störande moment. *asgarvar*

Ville bara berätta att bilen är såld o nu kan jag lungt se fram emot att hämta ny bilen om ca 2 veckor.

Tills dess kör vi med min pappas Nissan Primera kupe, grön, så ni vet om någon hälsar i en för er okänd bil. =)

Nu har jag o Karin gjort hemgjord pizza för att fira, de är ju klart.

Ha en jättebra helg alla mina kära vänner.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: eira

Häääärligt!

2006-02-25 @ 19:12:42
Postat av: Kajsa

fasen vad du är härlig!!!hahahaha, du vet ju att man får ta till de flesta knep vid försäljning? Själv hör jag till dom som blir inlåsta när det görs affärer i vårt hem...Janne är ärlig som försäljare medan jag skulle kunna ljuga hur mkt som helst, därför får jag inte vara med.

2006-02-25 @ 19:33:19
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback