Förkyld helg

Den här helgen ägnar jag o Karin åt att vara förkylda.
Vi snorar, hostar o är trött...
Men vi har ändå tvingat oss själva att dammsuga, dammtorka, tvätta o städa hela huset.
Eftersom jag jobbat mån-fredag på hemtjänsten + VV måndag o tisdag kväll + korpen möte, så har jag inte varit hemma nästan nått.
Karin har oxå jobbat hela veckan...
Så huset har kommit efter lite, men nu har vi återställt ordningen o är bara sjuka o slappar.

De känns som om jag äter hela tiden, undra om jag inbillar mig eller om de är sant?!

Jesper är hos sin pappa, så de är bara djuren som busar här hemma.

CU!

Kommentarer
Postat av: eira

Åh krya på er!!! hoppas ni ska bli friska snabbt!!

2006-02-11 @ 22:12:42
Postat av: Nina

inte kul att var förkyld !! Jag har peppar ta i trä bara haft huvudvärk i flera , flera dagar...men inte förkylning. Har ej tid med sådant.

Hoppas ni är bättre nu när det gått några dagar sedan du skrev på bloggen.

2006-02-15 @ 09:17:39
URL: http://anin.blogg.se/
Postat av: eira

Mia! Uppdatering tack *ler stort* Ni får inte fastna i nån förkylning!

2006-02-15 @ 19:24:45
Postat av: Nina

uppdatering tack, inte är ni väl SÅ upptagna......

2006-02-16 @ 09:56:03
Postat av: eira

*skrattar* Nej...nu tror jag att Mia har blivit blyg!

2006-02-16 @ 12:35:10
Postat av: Linusalisha

Good web with cool info. Thanks.

2008-10-31 @ 08:37:21
URL: http://linusalisha.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback