Nu var de det här med tid igen....

Känns som om livet är samma återkommande men med olika färger o former.

Först gör jag avkall på uppdrag som tar för mycket av min tid, för att få mitt liv att fungera.
Sedan kommer de nya saker som jag hoppas på, och vips så inser jag att jag är i samma sitation igen.

Tiden räcker inte till o jag vet med mig att jag inte orkar i längden, så jag måste än en gång överväga och fundera på vad jag gett mig in på och vad jag måste ta bort.

Jobb är bra, skola är en önskedröm o tid med familjen är ett måste i mitt liv.
Sociala och föreningsliv höjjer min livkvalitet, då får jag pyssla med sånt jag tycker om.

Men på nått sätt är de som att allt inte riktigt hinns med, jag måste prioritera.

Har funderat o ärligt talat vet jag inte om jag blir klokare eller kommer närmare ett beslut.

Skulle önska att jag inte hade nått o så fick jag sitta här o fundera på vad jag skulle välja och göra det i
en väldigt begränsad utsträckning.

Men med facit i handen sitter jag med på tok för många projekt på gång o alldeles för lite tid.

Hur löser man det?!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du kanske skulle börja tänka lite mer på dej själv och försöka att säga NEJ! Fast jag vet det är svårt!

2006-02-22 @ 17:44:15
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: eira

Kajsa säger kloka saker - lyssna på henne!

2006-02-22 @ 18:24:32
Postat av: Anonym

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2008-02-19 @ 01:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback