Tisdag

Idag är de Tisdag hela dagen.
Igår var de Måndag, var först o jobbade förmiddag 08-12 o sedan eftermiddag kl 17-20 i Kalix.
Håller på att förhandla o jobba tillsammans med Korpen, vi vill anställa mig, men de är svårt att
hitta pengar.

Här hemma är de livat, Smilla börjar bli stora tjejjen o är väldigt busig.

Siri är påväg in i löp, så hon är super irriterad på Smilla.

Tova är bara tjock o söt, som vanligt.... ;)

Imorse kom två grabbar hit o kopplade in golvvärmen, snart är källaren klar!

Förra veckan gick jag utanför planerade projektet o satte upp ny panel i duschrummet, bara för
att jag ville göra nått, de blev snyggt.

Nu återstår ett rökrör till bastuagg o så ska Perti komma o flytta duschen, sedan är de klart.
Ska företen även anlita en elektriker att dra en ordentlig kabel istället för provisoriska anslutningen till cirkulationspumpen för golvvärmen. (Tror inte de står så himla högt på min priolista...)

Snyggt blir de, DYRT blev de deff... Ungefär kanske 6 gånger så dyrt som vi räknade på....
Men man kan ju inte gärna stänga dörren o kasta bort nyckeln, har man väl börjar så får man ta kostnaden o hoppas på bättre lycka nästa gång när man river nått o ser verkligheten undertill....

Snart får vi snart lön oxå, den är efterlängtad, efter att ha haft kvar 300:- på kontot efter betalda räkningar förra månaden så är jag less på att måste leva på svältgräsen o låna pengar, ska bli skönt att få lite balans igen.

Var på Box 'n kick förra veckan, de vara KANON roligt, ska ikväll oxå.
De är öppet för alla o gratis första gången Tisdagar kl 19:30 i B-hallen, ingen föranmälan bara att komma. Ta med idrottskläder, inneskor, vattenflaska o glatt hummör!

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback