Fint främmande

I Torsdags hade vi storfrämmande av två griffons från Luleå nämligen Berit och Ester.
Dom kom hit med sin matte och hennes kusin.
De var jätteroligt och Siri busade endel med Ester.
Tova är en lite fegskit, så hon iaktog bara i vanlig ordning.
Berit höll mest koll på att alla skötte sig, sånt man gör när man är 4 år o äldst av alla. ;)

Annars vet jag inte vad som har hänt, jag jobbar o renoverar, just nu håller vi på att få plattsatt
duschrummet i källaren, beräknas bli klart till veckan. Sedan återstår bara att lura hit rörmockaren
och fixa resten. *flinar*

Karin jobbar natt den här helgen o jag tar de mest bara lungt, fast jag vet inte hur lungt de egentligen
är med 2 hundar o en kattunge.... Dom springer mest runt o busar hela tiden o river ned saker.

Har gjort klart årsredovisningen för hon jag är godman åt, betalat räkningar o sånt där trist.

Kolla in fotobeviset på att vi haft fin främmande här. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback