Dag nummer 8

Idag arbetade jag min 8:e arbetsdag på raken.
5 dagar på AF och sedan 2 på hemtjänsten i Karungi.
Och så var jag idag åter på AF. =)


De går än så länge jättebra och jag ser fram emot Fredag, för då är arbetsdag 12 och efter det är jag ledig i 7 dagar. :)

Idag har de varit jättevarmt på jobbet, men de är helt oki.
Jag har träffat massa trevliga människor som besökt AF, en del har fått jobb andra har blivit arbetslösa.

Finns väll inte så mycket mer att skriva, jag jobbar mest.

Eller jo! Jag har bokat tid åt alla djuren till veterinären då jag är ledig.

Tovas knän ska kolla, är dom bra så kommer hon gå i avel.
Siri ska göra en efterkoll av sina knän och vi ska ta beslut om de måste bli ytterligare operation.

Smilla ska få ta blodprov för hon ska blodgrupperas och FeLV/FIV testas.
Astrid ska bli chipmärkt och ev ta samma prover som Smilla.

Så Tisdag den 1 Aug kl 13:45 så är vi på Gammelstads djursjukhus och träffar Lars.

Har även fyllt i stamnamn ansökan, så jag ska bara komma på nått fler namn så skickar jag in ansökan om att få bilda katteri. =) **Spännande**

Nu ska jag umgås lite med min underbara flickvän.

Hoppas ni alla har de bra, så ses vi snart, hoppas jag.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Annika

Hmmm....blir en saftig räkning från veterinären?!?!

2006-07-24 @ 21:26:01
Postat av: Kajsa

Katteri? Är det som hönseri, fast utan ägg...och med kattungar...?

2006-07-25 @ 08:32:44
Postat av: eira

Jobba hårt!! *flinar* Njut av din ledighet sen när den kommer!!!! Hoppas Tovas och Siris alla ben o knän o lår o allt är bra nu - och framförallt, att Siri inte behöver opereras mera.

2006-07-25 @ 09:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback