En varm dag på hemtjänsten

Hej allihopa, den här helgen jobbar jag på hemtjänsten i Karungi.
De är verkligen jätteroligt att få träffa alla pensionärer och arbetskamrater igen. *Super kul*

Solen skiner på oss när vi åker runt o sköter om alla underbara människor.

De är attans sådan himla otur att jag inte har en kropp som klarar av de här jobbet mer än ibland lite grann.

Men på de här sättet får jag ta russinen ur kakan, var här o ha roligt och slipper få ont i kroppen.

Vi får se hur trött jag är i slutet av veckan på AF, kan bli liiiite tungt, men de är de värt.

Hoppas ni alla har möjlighet att njuta av de fina vädret, de ska jag göra nästa helg.

Kram Mia


Ps. Status hemma är att Smilla o Astrid är som mor o dotter och hundarna får vara nära, men inte allt för nära ännu. =) Men hur som helst mår alla jättebra.




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad bra att det gick fint med nytillskottet till slut!

2006-07-23 @ 20:10:04
Postat av: Annika

Åh vad bra att hon fick en mor som sköter om henne!

2006-07-23 @ 20:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback