Måndag - Ny arbetsvecka

Efter en varm skön helg är de åter arbete som gäller.
Idag har de varit full fart från att vi öppnade o nu är de lite lungt (14:37), så den här dagen bara försvann utan att jag hann reagera.

Har ringt o bokat vacc tid åt Tova, Karin får åka med henne imorgon. Tur vi gör allt sånt här i god tid...
Till helgen ska hon ställas i Piteå, viket ska bli otroligt spännande, hon är ju 1 år o aldrig ställd tidigare...
I mina ögon o de jag vet, så är hon hemskt bra på alla sätt o vis, hoppas dommarna oxå tycker det.
Sen att hon inte är som alla andra i sättet, de är en annan sak, men ändå helt underbar...

Inatt var de så vart i sovrummet att jag o hundarna var tvugna att flytta ned o sova i gästrummet, de gick inte att vara i sovrummet, fast jag hade haft öppet fönsteret hela dagen... Fläktade bara varm luft.

Hujj vad de ska bli spännande att åka på utställning i helgen.....

CU girls!

Kommentarer
Postat av: eira

Lycka till i helgen! Sigge ska också ställas ut - men jag kan inte hänga med! *snyft* Så uppfödaren ställer honom.

2006-07-03 @ 16:00:28
Postat av: Linda

Lycka till i helgen:)

2006-07-03 @ 18:50:22
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Annika

Lycka Till....det går säkert jättebra!

2006-07-04 @ 08:17:24
Postat av: Kajsa

Men visst har det vart varmt...tur jag köpte en sån däringa golvfläkt från Rusta för 199;kr förra året...bara det att den överröstar tv:n...Jag ska hålla tummarna för er i helg! Vem av er ska visa upp Tova?

2006-07-04 @ 22:53:28
Postat av: Ankamamma

Åh vad vi ska hålla tassar och tår för er i helgen!!! Vi ska inte ställa ut(snyft)Tjejerna har bytt om till bikin så pälsen har åkt av...dom ska löpa hela bunten snart så fällningen är som bäst nu.
Ha det bra vi hörs
ps. hittade hit via morsanbaloo...

2006-07-06 @ 05:54:01
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Kajsa

Hur gick det på utställningen?

2006-07-10 @ 07:39:48
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: AnnBritt

Vi väntar med spänning på uppdateringen ! Vi vill alla veta hur det gick ...

2006-07-10 @ 22:45:15
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: eira

Nu måste du nog uppdatera... en ny vecka!

2006-07-12 @ 09:48:03
Postat av: Kajsa

Men hallå! Hur gick det?

2006-07-13 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback