Måndag på arbetslägret

ja ni... Jag trodde eller hoppades på att de här skulle bli en veckas semester, men icke det.

Idag har jag beställt o väntar nu hem alldeles snart, 1 lastbilslass med grus och ½ lastbils lass med matjord....
Så om de är någon som känner för att hjälpa till att köra skottkärra eller äger en traktor så är dom välkomna till oss!!

De är så mycket att göra, massa som måste eller skulle behöva bli klart så snart så möjligt.

O sedan går typ hela morgondagen bort för att vi ska till djursjukhuset i gammelstad.

Nu ska jag gå ut o fortsätta slita, snart kommer lastbilen.

Hoppas ni känner av värmen som solen ger oss, de gör en varm inombords.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja det brukar bli så när man ska ha
"semester"!! :-D

2006-07-31 @ 16:16:09
Postat av: Linda

Jag äger en skottkärra men känner mig inte manad att komma på arbetsläger*asg*!! Tur att man jobbar hela veckan!!

2006-07-31 @ 19:04:56
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Jag har tyvärr lånat ut min skottkärra...Så vi får nog ligga i solen en dag till...pust pust...!
Min lillebror kommer hit med sin familj i dag och det ska bli kul för vi ses inte så ofta.

2006-08-03 @ 09:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback