Trött Onsdag

Igår var vi och hämtat våran nya kisse.
Vi kom hem vid 21:30 tiden och Smilla fräser ootroligt mycket och vaktar rejält den lilla.
Så hela natten har dom mest varit under badkaret, lite små svängar ut, men inga större utsvävningar.

Än har inte lilla Astrid åkt på storstryk, Smilla håller henne mest bara väldigt kort.

Eftersom Smilla har haft stenkoll på Astrid, så tror jag inte att hundarna ens märkt att vi fått en ny familjemedlem....

Jag sov iallafall inatt med hundarna och Karin sov i vardagsrummet, så hon hade lite koll på att de inte blev katastrof med katterna. Men hon sa imorse att de varit rätt lungt.

Jag började jobba redan 07:00 imorse, så jag ska få åka hem lite tidigare.

Fast nog känns de i kroppen att man först jobbat hela dagen, kört till Luleå o hämtat kissen o kört hem. För lite sömn o mat, ingen vila...

Så jag hoppas dom är snälla när jag kommer hem i eftermiddag, och ingen lunch har jag heller fått med mig idag. *suck*

Undra vad jag ska äta idag...

Kram Mia - som fått hem världens sötaste lilla Astrid igår.

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltid lite klurigt att få alla familjemedlemmar att acceptera nya medlemmar:) Såg bilden hon ser jättegullig ut*ler*

2006-07-19 @ 15:18:52
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: eira

Tack för titten! Katterna är supersöta o hundarna är supersöööta!! Kul o se er - hela högen!

2006-07-19 @ 21:51:04
Postat av: Kajsa

Det tar nog inte länge så är hon accepterad...på Smillas villkor givetvis:)

2006-07-20 @ 08:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback