Svenska Motionsdagen / Sveriges Nationaldag

I Haparanda Stadspark (flyttat från Tullparken) idag Lördag den 6:e Juni kl 13:00!

Då kommer vi dela ut första priset i Stegjakten, ni har möjlighet att gå en tipsrunda, lösa medlemskort i Korpen 50:-, titta på vad vi kommer ha för aktiviteter till hösten, ställa frågor till oss i Korpen osv.

Dessutom säljer vi mat, wookad kött o potatis till självkostandspris 20:-.

Dit är jag påväg snart, vi ska montera upp serveringstälten, reka scenen, sätta upp frågorna till tipsrundan, göra iordning maten o allt annat. (Unda hur många stolar o bord vi ska ha...)

Hoppas vi ses i stadsparken idag!


Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag jobbar...men hoppas att ni får tur med vädret och många besökare!

2006-06-06 @ 09:46:40
Postat av: AnnBritt

Synd, jag hade tänkt komma förbi er för att hälsa på djuren (och er förståss) när jag åker till Happis idag, men det får bli en annan gång...

2006-06-06 @ 09:52:10
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback