Underbart väder

Visst är de underbart väder! =)
Givetvis sitter jag ju här inne på AF och arbetar...
Men de är ändå lättare att kliva upp på morgonen när de är vackert väder.
Jag tycker om att jobba här, så de är ändå inte hela världen att jobba.

Men givetvis ser jag fram emot att vara ledig vecka 31, även om jag tagit några x-tra pass på hemtjänsten.
Hemtjänsten är oxå ett roligt arbete och jag saknar de lite ibland när jag sitter här vid mitt skrivbord.

Nu den här veckan jobbar både jag o Karin dag, så de är skönt att Jesper har sommarlov och är hemma med djuren, så dom slipper vara ensamma hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det skönt med lite sommar o sol:) , då kanske vi syns o jobbar tillsammans nån dag!

2006-06-29 @ 16:57:21
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Livet blir på nåt vis gladare och lyckligare när solen är framme!

2006-06-29 @ 22:16:58
Postat av: Nina

Håller med att det är mycket lättare att stiga upp och sticka iväg att jobba då det är fint väder!

2006-07-01 @ 21:46:21
Postat av: Steinarjohanna

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2010-03-29 @ 08:54:59
URL: http://steinarjohanna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback