De är ju helt underbart!

De är ju helt underbart med att de finns trevliga människor som bjuder in en på kaffe.
Jag uppskattar verkligen att ha bekanta nära här hemma, för de är lättare att åka på en kaffe
hos någon här i byn än i stan.
De kräver massa planering för att åka till stan o helst åker man ju inte mer än man måste, de är ju inte gratis med soppa till bilen.

Jag ska deffenitivt ta och hälsa på lite folk här i byn snart, låter jättetrevligt, tack för allt!

Idag har jag jobbat kväll o lördag, söndag, måndag o tisdag jobbar jag morgon. =)

Nu ska jag lägga mig en kort stund o glo lite tv o sedan väntar sängen, måste ju orka upp tidigt imorgon.
Man ska ju helst vara vaken när man kommer på jobbet 07:00.

Ha en underbart helg alla mina vänner.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Var jobbar du egentligen?

2006-04-01 @ 00:48:11
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback