Liiite jobbigt är det

Lite jobbigt är de att vara på arbetsinterjuv.
Hur ska man kunna visa på så kort tid vem man är?
Och sedan är ju jag inte så där jätte enkel....
Jag kan många saker o är ganska flexibel, och inte vet jag vem dom letade efter. ;)

Jag kanske har en sådan där multi personlighet - typ schitzo... *asgarvar*

Nä, seriöst de gick bra, får nu bara vänta på besked om vad dom tyckte.

Jag funderar mest på OM jag passar för jobbet, de lät roligt, men jobbigt.
Att jobba med AFs rehabgrupp är nog inte enkelt, de är nog väldigt svårt, men ändå givande.

De är bara vänta o se....

Jag vill verkligen fara till KG hallen, men vi får se hur tiden räcker till.

Håller på med slut finishen på bastun o så...

Har varit på bolaget idag, köpt öl till Karin o Cider till mig själv.

Ha en jättebra helg allihopa.

Kramiz Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoppas att du får jobbet!!!!Vad kul att bastun är färdig, det kommer nog att bli många bastukvällar hos er framöver...det blev det här när vi flyttade hit, hela familjen var så oerhört rena...hahahaha

2006-03-06 @ 18:01:37
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback