Mulet ute

Idag är de rätt mulet ute, fast inte så kallt.
Jag kollade att de var bara -1 grad, men ändå kändes de som att jag höll på att frysa ihjäl när jag var ute med hundarna.
Tova har varit på eget litet äventyr, hon knallade iväg på skaren j-vligt långt, men jag lät henne hållas bra länge innan jag kallade in henne. Då  kom hon rätt snabbt, nu inte så snabbt som jag önskar, men vi kommer väl dit hoppas jag.
Jag tror hon hör råtter/möss under skaren för hon gick o lyssnade så nog o nosade.

Har inte gjort så mycket idag, lite administrativa saker till Korpen, annars bara slöat.

Jo en till sak har jag gjort, beställt en ny trådlös telefon o lite obrända cd-skivor. =)

Måste åka till farfar o hämta lite ved, vill bada mera bastu. Fast de får bli efter helgen, jobbar hela helgen.

Hoppas ni får en trevlig helg.

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback