Nu är de mörkt ute

Jaha, då var de kväller igen.
Jag hoppas solen skiner lika mycket på oss imorgon som den gjort idag.
Jag satt ute på sparken i dag med Siri i knäet och solade, de var så skönt.

Var på stan o rännde lite i eftermiddags o nu på kvällen har jag tittat på tv tillsammans
med min flickvän.

Egentligen borde jag plugga i kväll, men jag orkar inte, provet jag ska göra imorgon får gå som de går.
Jag känner att betyget i den här kursen är inte allra viktigast, givetvis vill jag göra bra ifrån mig, men jag känner att jag redan fått de jag ville, gå en kurs o lära mig programet Indesign bättre.
Jag kan programmet ganska bra nu så de teoretiska provet imorgon är inte allrs viktigast.

Om jag har tur imorgon när jag gjort provet så kanske jag ska få se E minsta underverk.
De beror på när jag blir klar och om hon hinner komma hem.

Men nu måste jag gå och sova, har värk i nacken, axlar och huvud.

Ses kanske imorgon om jag har tur, de är länge sedan jag träffat någon som bloggar, saknar det.

Kanske borde jag åka o hälsa på någon ibland.. *skrattar*
De blir väll lätt så här när man trivs hemma.

Kram Mia


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hit är ni alltid välkommen!!! Jag är åxå en husmus, men nu när vi har fler kanaler på tv:n så är jag helt fast...har du sett på Animal Planet? helt fantastisk kanal, vet ej hur jag har kunnat leva utan den...vi har haft den i ca två veckor och jag har blivit beroende! Prommisarna tar jag på morron efter jobbet...förenar nytta med nöje.

2006-03-29 @ 22:19:45
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Annika

Hos oss är dörren oxå öppen, åtminstone kvällstid! Kom in på en kopp kaffe nån kväll!! :-)

2006-03-30 @ 07:57:36
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: eira

Tack för glassen, jag och samuli har just tagit dom där två sista - *mums*

2006-03-30 @ 20:15:50
Postat av: Didrikalicia

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2010-12-06 @ 08:59:15
URL: http://didrikalicia.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback