Solen skiner!

Idag skiner solen, de är underbart skönt ute.
Jag klev upp kl 08:00 och gick direkt ut med hundarna.
Skottade o gjorde fint på gården, så plötsligt upptäckte jag!!!
Hundarna var borta!!!!
Jag tittade o tittade... tur de var nysnö så jag kunde ser spåren bort förbi stallet.
Jag gick ut på vägen, bort till Edvlad o Sirkka, in på deras går, runt bakom stallet.
Och där promenerade mina två flickor runt o nosade på som om de inte var nått konstigt alls
att dom var där.
Jag gormde rejält o bannade dom så dom kröp fram till mig, sedan tog jag en under varje arm
och gick hem.
Sen ville dom gå in, konstigt va?!
*ler*
Nu ligger dom här o vilar, jag dricker lite kaffe o snart ska jag vi gå ut igen.
Om en timme börjar jag jobba, så de gäller att passa på.

Njut av solen utomhus.

Kram Mia - hoppas ni får en bra dag.

Kommentarer
Postat av: eira

Huja vilken känsla av skräck om hundarna skulle vara borta!! Tur du hittade fröknarna sen!

2006-03-25 @ 13:54:41
Postat av: AnnBritt

Och dom är ju så små också, inte lätta att hitta igen... Men när dom är 2, är dom mycket tuffare och snabb på att hitta på bus ! Hoppas det går bra att jobba.

2006-03-25 @ 14:18:55
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback