Soligt väder

Idag skiner solen ute, men inte inom mig. De känns som den inte riktigt når in i mitt hjärta idag.
Ibland känner mig lite uppgiven, tur att de oftast inte är långvarigt.
Tycker inte om konflikter, men dom är oundvikliga ibland.

Ska snart åka och jobba, jobbar kväll.
Karin hinner nog komma hem från stan innan jag åker, hon är hon hämtar Jesper o handlar lite mat.
Jag sitter och försöker hinna plugga under tiden, pluggar projekt och företagandet.
Väldigt nyttig kurs, man har nog användning av den i alla delar av livet.

Imorgon ska vi åka till Lule en sväng, får se om jag kanske hittar nått på Rusta el Jula.

Siri är fortfarande i höglöp, men hon är ganska lindrig. =)

Har glömt att ta kort på nya bilen, ska försöka ordna de imorgon, så ni får se.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag gillar inte ens att se på en film som innehåller svåra konflikter, så därför ser mitt liv åxå ut som det gör...alltså jag får göra allt själv hemma som en lågavlönad fet amerikansk piga...hahaa...kul och se hur eran nya bil ser ut.

2006-03-22 @ 18:40:46
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Torsteinsigrid

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2008-09-02 @ 11:33:44
URL: http://torsteinsigrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback