Kallt!!

Imorse var de kallt igen, -11 grader tror jag de var, ni från Karungi kan väll rätt mig?!

Åkte med Annika till jobbet, jättetur att hon oxå jobba i stan efter Karin jobbar natt o ska in på ett möte med jobbet mitt på dagen. Hade varit enkelt om vi flyttat in i varuhuset, då hade jag kunnat åka med bussen. Men eftersom vi fortfarande sitter på projektkontoret så är de lite långt att gå från bussen....

Tack Annika för skjutsen!

Känner mig laddad för en ny vecka på jobbet, de är mycket som ska bli gjort innan fredag.

Ha en bra vecka allihopa.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Annika

Självklart att du får åka....det är bara o hojta om du behöver skjuts nångång!

2006-10-23 @ 11:58:04
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Annika är nog den snällaste människan i Karungi...

2006-10-23 @ 22:04:27
Postat av: Linda

visst var det kallt*burrr*

2006-10-26 @ 09:21:46
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback