Lördag

Jag har just betalat räkningarna o insett att de typ tog slut pengar på kontot... =(
Liiiite trist att allt försvinner direkt, de är så man funderar varför man ens får lön, de känns som ett hån att se pengarna komma in o sedan försvinner dom direkt.

Igår såg jag till att sluta tidigt från jobbet, slutade redan kl 14:30! =)
Karin kom o hämtade mig o så gjorde vi bort att handla mat för helgen o såg till att alla djuren oxå har mat för den närmaste tiden.

Har plockat här hemma, städat lite o sånt där, skönt att få bort gjort sånt som blivit liggandes när jag varit så trött efter jobbet.

Katterna busar super mycket just nu i grejjerna bara flyger, Siri försöker hålla lite kontroll på dom, men jag måste säga att de går inte så bra.

Karin håller på att fixa lite i trappen, vi ska måla o tapetsera där.

Nu ska jag göra lite nytta, men hoppas att ni alla får en bra helg.

Vi ses!

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

I bland undrar man ju vart pengarna tagit vägen...det finns alltid hål att fylla....När jag är på grön kvist så dyker det alltid upp ett "hål"...

2006-10-29 @ 07:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback