Är i Stockholm nu

Hej allihopa!
Nu är jag i Stockholm, sitter på hotellrummet med pappas bärbara.
Ni trodde väll inte att jag skulle fixa att vara två veckor ensam på ett hotellrum utan internet?!
Hur tror ni att mina studier skulle gå utan internet?
Så jag har lånat pappas gamla bärbara o har internet på rummet.

Åkte hemifrån jättetidigt imorse, kom till jobbet (Ikea Kungenskurva) kl 10:00 o har jobbat tills nu.
Ska fortsätta arbeta här på rummet, orkar inte sitta där hela natten.

Vädret är mulet, men varmt o skönt.

Alla är jättetrevliga här nere o jag har redan börjat lägga scheman.

Hoppas ni har de bra allihopa, jag har de jättebra.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Nina

Vink till dig och ha det bra på jobbet i Stockholm.

2006-09-25 @ 19:16:17
Postat av: Nina

Våran kisse är helt "galen", lillen alltså...han skirker efter flcika om kvällarna så jag kan tänka sig hur det är hos er om det är en i löp där hemma *ler*....man har lust att kasta ut kattskrället när hans ätter igång....nästan....

2006-09-25 @ 20:24:32
Postat av: eiralainen

Ha det så kul där i Stockholm!!!

2006-09-25 @ 21:48:05
Postat av: Linda

Ha det skönt i Stockholm!

2006-09-26 @ 15:33:13
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Är det ett fint hotellrum? God frukost?

2006-09-26 @ 17:13:52
Postat av: Sandermaia

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2010-04-19 @ 15:54:51
URL: http://sandermaia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback