frusen

Jag känner mig frusen... *Brrr* De är så trist väder ute att de känns i hela kroppen.

Är ledig hela helgen -skönt-
Idag har jag varit till stan o inhandlat ett par jeans som magen ryms i, gillar inte tighta kläder.
Efter de var jag o tog en fika med Vivvi, jätte trevligt.

Har badat bastu, de var skönt, men sedan blev jag frusen igen.

Karin jobbar natt, så jag är ensam hemma med djuren -aptråkigt-.

Ska börja packa lite tror jag, förstår ni hur mycket kläder man måste ha med sig när man ska vara borta två veckor o bo i ett litet hotellrum?!
Hujj vad tråkigt att vara borta så länge.

Säkert kommer de bli jätteroligt o jag kommer ha fullt upp på jobbet, men trist att vara hemifrån.

Ikea Kungens kurva kommer vara min arbetsplats i hela två veckor, spännande, de är ett stort varuhus.

Är de någon som vill köpa vårat hus? Jag vill flytta, jag är sååå less på att köra bil fram o tillbaka hela tiden.

Undra om jag skulle klara av att bo i lägenhet igen?

Nå väl, nu ska jag fortsätta o surfa, spännande eller hur? Not...

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Anki

Håller med dig. Det är skitsvårt att packa för flera veckor. Lättare om man åker på semester utomlands för då behöver man ju bara bikini:-D

2006-09-24 @ 08:10:41
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Nina

Flytta ????!"!!! Du är inte klok.....tänk på djuren, inte kan ni bo i lägenhet heller *skratt*....
nej men allvarligt, tänk er för en och två och tre gånger.....

2006-09-24 @ 20:40:51
Postat av: Kajsa

Hördududu!!! Har man en gång blivit Karungibo så trivs man inte i en lägenhet i stan!!!!!!!

2006-09-24 @ 22:18:16
Postat av: Linski

:) har du också börjat på ikea :) visst var du på AF tidigare?

2006-09-24 @ 23:41:31
URL: http://string.blogg.se
Postat av: eiralainen

Ha en bra resa nu!!!

2006-09-25 @ 06:32:49
Postat av: Georganna

keep it up very nice site

2008-09-10 @ 08:54:20
URL: http://georganna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback