Jag är en hemsk människa....

Ja, idag kom jag underfund med att jag är nog en ganska hemsk människa...
Eller oki, vi tar de från början.

Igår messade jag min flickvän på jobbet och frågade om hon hade lust att åka någon dag under helgen till kattunställningen. Den är ju öppen mellan 10-16, så jag tänkte att hon kan sova lite mindre någon av dagarna så kan vi åka en sväng till Lule iallafall o titta på katterna o träffa lite kompisar.
Till svar fick jag - Ja, i sånt fall imorgon. Jag tycker vi åker direkt jag kommer hem, så kommer vi hem i tid att jag hinner sova innan jag ska och jobba.
"OJ" tänkte jag, hur ska hon orka om hon inte får sova nått?

Så jag messade tillbaka att vi kan väll se på morgonen hur de känns, så kan vi bestämma då.

Imorse fick jag ett mess när hon slutade strax efter 07:15 "Jag åker hemmåt nu, jag orkar åka på en gång."

Då fick jag liiiite bråttom, jag var ju liksom inte helt klarvaken den tiden.

Så jag klev upp och fixade i ordning frukost och fyllde termosen med kaffe och gjorde iordning lite matsäck för dagen till Luleå.

När hon kom hem åt vi frukost och gjorde alla morgonbestyr med djuren o sedan packade vi in hundarna i bilen o åkte mot Luleå.

Väl framme på kattutställningen träffade vi alla våra vänner och hade jätte jätte roligt och fick pussa på alla underbart fina katter. (Sååå synd att Karin jobbar natt så vi inte kunde ställa Smilla.)
Vi var väll dryga 2 timmar där och hjälpte till att ställa ut några katter, bland annat hanen vi ska para Smilla med.

Efter Arcushallen där kattutställningen var åkte vi till Barnenshus, köpte ett jättehäfftigt Babygym till Anders och Evas lilla son + en lite speldosa i form av en hund. =)
Åkte till dom och pussade på beibisen, fikade, pratade och umgicks.

Sedan började Karins krafter ta slut, så vi tackade för oss och åkte en snabb sväng förbi Willys och handlade mat o kikade in på Rusta. (Köpte bland annat en ny matta...)

Sedan styrde jag bilen hemåt o Karin somnade i bilen. Kom hem o packa upp sakerna o lagade mat åt Karin. Vi åt o sedan sov hon.

Jag skickade just iväg henne till jobbet o har räknat ihop att hon sovit 3 timmar idag.... Spridda skurar...

Min älskade flickvän kommer vara jätte jätte trött imorgon.

Men vi har har haft en underbart trevlig dag tillsammans, jag är så tacksam över allt jag har.

Kram allihopa, hoppas eran helg är lika bra.

// Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åååååå....vad du är gullig med din flickvän!

2006-09-10 @ 08:51:29
Postat av: Annika

Men jag tror nog ni haft en bra helg ändå....fast Karin fick sova så lite!! :-D

2006-09-10 @ 13:02:46
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Linda

är det bara jag som tycker att texten blivit väldigt liten??? jag ser ju faktiskt dåligt*ler*!
Verkar som ni haft en bra dag trots Karins få sömntimmar*ler*

2006-09-12 @ 18:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback