Söndag

Idag är de Söndag o jag arbetar idag på Hemtjänsten i Karungi.
Dom ringde mig igår, ibland har man tur. =)
De är jätteroligt att vara här idag o arbete idag.

Efter jobbet ska jag o Karin gå för att rösta, de är ju valdagen idag.

Imorgon är jag åter på Ikea o arbetar, där trivs jag än så länge superbra.

Kanske jag ska berätta lite om helgen, i fredags var jag o Karin till Siris uppfödare i Piteå o hälsade på, de var roligt, de är länge sedan vi varit dig. Efter de åkte vi mot Luleå o svängde förbi Maggan en kattuppfödare vi nyss lärt känna, mest troligt ska vi använda oss av hennes ena avelshane.
Sen avslutade vi dagen/kvällen med att handla på Willys o körde sedan hemåt.

Igår var vi till Leipi, Kattilasaari o Keräsjokki o sålde jultidningar, eller de är Jesper som säljer, vi kör bilen.

Nu ska jag åka iväg igen, vi ses, ha en bra vecka.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Vivi

Tack för besöket, Välkommen åter! =)

2006-09-17 @ 13:23:08
URL: http:////www.babydagboken.se/skogstrollen
Postat av: eira

Du har haft en intensiv helg!! Ha det bra! Vi lär ju synas!

2006-09-17 @ 18:49:18
Postat av: Kajsa

En vecka????? Ska du börja med veckobloggeri?

2006-09-18 @ 05:47:10
Postat av: Linda

köper gärna jultidningar, skicka hit honom*ler*

2006-09-18 @ 18:40:26
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Nina

Hej !! Vinkar till er ! Vink, vink :)

2006-09-19 @ 09:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback