Trött

Är trött, sov dåligt inatt. Vaknade av mardröm o hade svårt att somna om.

På jobbet har de varit struligt hela dagen, dom har flyttat servrarna så de gick segt att jobba med datornerna o oftast slutade med att burken hängde sig. Dom gångerna de funkade så gick de inte att skriva ut, skrivarna har döpts om o går inte att hitta på nätverket.
Så de har varit frustrerande som tusan.

På måndag åker jag till Stockholm, vet inte om jag berättat de redan.
Jag åker den 26:e sep och kommer hem den 6:e okt.
De känns väldigt länge att vara borta hela 2 veckor.

Ska försöka komma i säng tidigt idag, vi får väll se om jag lyckas.

Är de någon som har nått annat att prata om än valet?
Jag är lite less, inte ens på nyheterna verkar de hända nått annat.
Har Sverige och omvärlden stannat upp för att lilla Sverige har val?

Hoppas ni har de bra, jag har de jättebra även om jag är trött.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med dig, det blir lite tjatigt när det bara surras om val*suck*!
Vad ska du göra i Sthlm då?? nått med jobbet eller?

2006-09-19 @ 18:25:50
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: eiralainen

Åh vad kul att åka till Stockholm. Är de Barkarby eller Kungens kurva?

2006-09-19 @ 19:23:34
Postat av: Kajsa

Jag tycker samma sak...valet är gjort och det är inget att älta om...

2006-09-19 @ 19:36:48
Postat av: Nina

Håller med dig! Jag är spyless allt snack om valet och allt som står i tidningarna...först stod det en massa valfläsk före valet....och nu efter valet är det lika mycket eftersnack. Fy vad less jag blir. Och ännu mer ledsen när det nu blir en massa försämringar...tydligen...

2006-09-19 @ 20:52:49
Postat av: Kajsa

Min efterträdare mår bra, hon är kvar i Kalix, inget brutet och ingen hjärnskakning men väldigt ont i bulan som hon fick...hon blir sjukskriven i 2-3 veckor.

2006-09-19 @ 22:28:50
Postat av: Maria

Hejsan gamla VV jobbarkompis! Så kul att du har fått jobb på Ikea, borde passa dej perfekt!

2006-09-20 @ 21:32:50
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Anki

Vad kul o åka till Stockholm=)
Är det genom jobbet???

2006-09-22 @ 20:36:09
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback