jobb jobb jobb

Idag är de tydligen Onsdag och Ingvar har varit på jobbet i 2 hela dagar.
När han kom så kom de även journalister, givetvis.... Men han är bra Ingvar.
Igår morse när jag kom till jobbet innan 07, så satt jag o drack kaffe.
Då kom Gunnel o Ingvar som börjat redan kl 06 o satt ned ett tag.
Han är en gammal man, men väldigt trevlig o skärpt.
De är möblers vecka den här veckan, så jag o Tobbe jobbar med deras schema.
Jag tror de kommer bli bra, de känns som om den här schema perioden är
den bästa hit tills, känns som om vi kommer närmare o närmare dit vi vill nå.

*Gäääsp* Tur de inte är så många dagar kvar på den här veckan, eller ska jag säga otur?
Vet inte om jag hinner klart... *suck*

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback