Idag

Idag kommer Karin hem, hoppas jag, hon åkte igår morse med 05:20 bussen till Härnösand.
De var en jobbig resa på ca 10 timmar o hon medelade att hon hade ont i rumpan.

Tova är iallafall parad och hanen var jättefin.

Så sedan när dom kommer hem är de bara hålla tummarna att de har tagit och vänta o vänta.

Idag är de -26 grader, men vindstilla, så när jag var ut kändes de inte alls lika kallt som de varit tidigare i veckan. Fast givetvis förderar jag varmare väder, men se de possitiva. =)

Ursch vad jag saknar Karin när hon är borta, jag förstår inte att hon står ut att vara ensam hemma när jag är ute o flänger med jobbet. Jag har en stark och tålmodig kvinna.

Mamma katt och ungarna mår bra, Siri njuter i fulla drag av min fulla uppmärksamhet utan Tova, men Astrid däremot har skrikit hela natten för att hon inte fick sova med mig. MEN seriöst, hon är fortfarande så unge o busig att man kan inte sova med henne!

Nå väl, gick o sova efter 01:30 igår, vaknade till 05:00 av Astrid o somnade om, men kl 09.00 gav jag upp o klev upp. Nu när jag är uppe så sover Astrid som en litet barn, man måste vara nära... *suck*

Hoppas ni får en bra dag.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Annika

Himla fint väder ute....synd bara att det är så kallt!
Ha en bra söndag!

2007-02-11 @ 11:02:51
Postat av: Anka

Åh jisses sååå söööta kattungar,underbara färger och vad lurviga/lockiga pälsar ...mmm..goa...
Lycka till med dom små liven och sen håller vi tummarna för Tova att resan gett massor av bebbisar i magen, *fniss* hur många ryms det i en sån liten vovve..?

Njut nu av alla småttingarna i huset..Kram från Anka & goldisarna

2007-02-11 @ 17:53:16
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Linda

Åh pluttan vad söta kisseungar, helt underbara!
Man blir ju sugen på katt igen :) Får man komma o lukta på dem nån dag?

2007-02-11 @ 20:38:34
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: joannah

Vilka små goa kisse bebisar!

2007-02-12 @ 10:47:02
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Nu är det ju lite drägligare ute i af...minus22...

2007-02-12 @ 10:49:27
Postat av: Gunilla

Du kan nog inte se fram emot någon bättre nattsömn på länge Jag avundas dej inte när alla ungar blir större och börjar att härja
Kram Gunilla

2007-02-12 @ 12:30:20
Postat av: Abdirahmandina

Sehr schon, gut gemacht

2008-09-01 @ 08:35:13
URL: http://abdirahmandina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback