Jaha ni, vad ska man tro?

Nu i dagarna har vi kommit fram till att våran maskade hane inte kanske alls är en hane....
Han börjar nämligen få täckning i ansiktet som tyder på sköldpadda och då måste han vara en hona.
Vi har försökt undersöka hans genetaler och dom verkar se likadana ut som honornas....

En kompis till mig sa igår att "Om genetelarena mellan benen ser likadana ut, då brukar de betyda att dom är av samma kön...." *skrattar*

Ja, så vi börjar bli väldigt fundersama, tänk om de är tre honor vi har där hemma i lådan tillsammans med Smilla....?!!? Vi som hade hunnit överväga att och fundera på att behålla hanen, för framtida "behov"...

Jaha, så nu får vi väll kanske fundera om....

Jag sitter på jobbet nu, men ska försöka hinna i kväll att lägga ut några nya bilder på snorungarna.

Hoppas ni alla får en bra dag.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Linda

Brukar ju vara ett tydligt tecken på samma kön om dem ser likadana ut*skrattar*.

2007-02-18 @ 20:13:59
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Jag tyckte det var jättesvårt att se när ungarna var små men Janne hade ett knep. Vi har ju haft hundar,katter,hästar,kaniner,fåglar,marsvin,höns mm men när Pontus fick astma så var det bara att avveckla allt!

2007-02-19 @ 08:06:05
Postat av: Birgitta

Hoppsan, har det blivit kattungar? Jag visste inte ens att ni parat Smilla.

2007-02-19 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback