Vad kallt de blev igen?

Tror ni de är sista köldknäppen nu eller måste vi genomlida de här fler gånger i vinter?
-26 grader visar termometerna, inte roligt alls....

Här hemma växer kattungarna så de knakar och idag fick vi mail av en som är intreserad av den ena honan, jätteroligt!

Jag har jobbat dag, Karin har jobbat kväll så vi synkade just oss här hemma.

Jag vet inte hur ni känner inför helgen, men jag gillar inte de faktum att jag jobbar långa dagar i helgen o Karin jobbar natt, så vi kommer inte ses alls... =(
De är synd att ingen från jobbet har liknande arbetstider som jag för vi har trubbel att ta oss till o från jobbet på Lördag... Jag slutar TIDIGAST 19:45 och Karin börjar 20:00....
De är alltså 1 dag varannan helg som vi inte klarar oss med en bil, förstår ni vad dyrt de skulle vara att köpa en bil för dom få dagarna?!

Nåväl, nu ska jag njuta lite att min sambos närvaro, ha en bra kväll o helg ifall jag inte hinner blogga mer innan helgen.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Annika

Trevlig Helg!

2007-02-23 @ 12:04:26
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Vivi

Ha en grejt helg, trots allt! Kram

2007-02-23 @ 13:35:15
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Birgitta

Hej! I morse var det hur kallt som helst också här i Luleå men sedan blev kung Bore liiite snällare så man tordes gå ut.
Har du inga färska bilder på bebisarna? är sååå nyfiken.
=)
/Birgitta

2007-02-23 @ 16:21:33
URL: http://lyckligagatans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback