Fredag kväll

Fredag kväll, har ätit god mat, diskat o plockat undan.
Ätit lite godis, myst med djuren o bara känt lugnet.

Jobbade kort dag och var på stan o fixade lite saker inför Smillas väntade nekomst.
Oj vad jag längtar till 5:e feb.
Jag var förbi till Bosse (träshoppen) tiggde till mig en spillbit masonit o ska åka förbi
med fika till snälla Bosse någon dag. Sedan köpte jag lite kompostgaller på HTH o
en ny ficklampa. -Jag är så less på att inte hitta saker i källaren o ha en glapp ficklampa!
Var även snabbt in på Stadium o Intersport, vill ha en ny tröjja o ett par byxor, men hittade inget.

Råkade gå in på Djurmagasinet, de är dömt att handla när man går innanför portarna där!
Köpte modermjölks ersättningspulver, ifall vi några missöden här, köpte en till elementsäng
en nappflaska. =)

Var även o hämta ett paket på Maxi från Ellos, där fanns lite kläder till resten av familjen och ett
hundhus till Siri. Hon blev överlycklig, hon har legat där till o från sedan hon fick den.
Där ett tag låg Smilla oxå där med henne, vi får väll se var hon har tänkt föda....

Nu dricker jag ett glas saft o tror jag ska kolla på bokus om de finns några bra billiga böcker.
Läste ut en bra bok idag "Stulen Barndom" av Virgina Holman. En bok som gick fort att läsa, den är skriven av en tjej som växte upp med sin schitzofrena mamma. Helt otroligt vad en del får vara med
om i sina liv. Helt klart bra bok. -rekomenderas-

Ha en bra kväll o helg, jag kommer tillbringa min på Ikea o lägga scheman....

Kram Mia

Ps. Jag kommer givetvis lägga ut bilder på kattungarna när dom föds.
En fråga: Tror ni någonsin att vi kommer kunna sälja dom? Jag tror jag kommer bli så
kär i dom att dom får bo kvar.

Kram igen!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det måste ju vara det värsta med att få kattungar...jag skulle då ha jättesvårt att kursa i väg dom...Spännande att se hur dom ser ut sen!

2007-01-26 @ 21:25:06
Postat av: eira

Då ses vi på jobbet denna helg!! *vinkar*

När vi hade våra små kissebebisar så var det jättesvårt att sälja dom, men å andra sidan, så hade det varit jättesvårt att behålla dom alla också....

2007-01-27 @ 07:29:01
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: Linda

Den där boken måste jag bara läsa!
Klart att ni kommer att bli jättekära i kissebebisarna!

2007-01-27 @ 09:11:48
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Nina

Jag vågar inte låte Emmy se kisse-bebisarna sedan ;)...för då får vi inte en lugn stund i huset :)

2007-01-28 @ 20:23:34
Postat av: mio

Hej kan du sända hälsning från stockholm till Bosse min barndoms vän.Sköt om er däruppe.tack..

2008-03-14 @ 20:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback