Gott hummör o mycket att göra.

Jag vet inte varför, men jag är på nästan lite för bra hummör med tanke på hur mycket jag har att göra på jobbet.....

Jag mår bra, är relativt pigg och känner mig mest bara glad. Utan någon som helst speciell anledning.

Det är ett nytt år, allt är ogjort och jag ser fram emot vad 2007 kommer att erbjuda.

Har inte hunnit reflektera så mycket över 2006, men de var ett händelserikt år, stora omställningar för mig både privat och i arbetslivet. Mycket att balansera till en början, men nu går de rätt bra.

Jag är fortfarande tacksam över min familj o deras enorma tålamod för hur jag är som person och hur mycket min tid lagts på arbete i stället för hemma.

De ända jag önskar mig att de här året ska bespara mig på är att djuren inte ska behöva vara sjuka, för de är de absolut värsta i min lilla värld. Och när djuren är sjuka påverkar de mig otroligt negativt och de är jobbigt. =(

Hoppas ni alla andra mår o känner er lika på toppen hummör som jag.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kom förbi och glutta in våran boxer och hur det funkar! Jag blir sjuk när ungarna är det så jag förstår hur du känner när djuren är det.

2007-01-04 @ 05:38:00
Postat av: Linda

Mitt humör är oxå strålande, tror jag beror på att jag får jobba o inte behöver plugga *ler*

2007-01-05 @ 18:12:23
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Nina

Håller med Kajsa, hemskt när ens små är sjuka.

Jag är också på ett strålande humör........

2007-01-06 @ 12:34:21
Postat av: eira

Hörru...lite bilder på den havande katten tack!

2007-01-09 @ 21:29:38
URL: http://hilldur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback