Kallt -23 grader

Nu är de kallt i Karungi... *Brrrr*
Idag tog jag mig ledigt, för imorgon åker jag till Älmhult.
Har en del kvar att göra på jobbet innan jag åker, men jag tänkte att jag gör de imorgon, så får jag EN hel ledig dag innan jag åker.

Igår fick jag min nya mobil, de känns bra eftersom jag blir borta några dagar.
(Sony Ericsson Z710i)

Klev upp tidigt o såg till att alla djuren fick mat o gjort morgonrutiner.
Fåglarna tyckte nog jag sov för länge, för dom hade slut mat..

Var till Ulla o handlade lite varor, tänkte baka semlor idag med Jesper.
La även en hel kyckling i marinad, för idag ska vi äta kyckling.

Smilla växer så de knakar, jag blir lite orolig för HUR stor hon kommer bli.
A-K's katt Helga fick kattungar igår, 7 st blev det... 5 hanar o 2 honor, vi håller tummarna för att Helga och hennes ungar får må bra. Jag är lite bekymrad över de faktum att hennes mjölk inte kommer räcka till allihopa.

Jag blir alltså i Älmhult från imorgon o kommer hem Tisdag midnatt ungefär.

Ha en bra helg så hörs vi o ses nästa vecka.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Vivi

*vinkar* Ha de så trevligt i älmhult! Tjing!

2007-01-21 @ 11:31:34
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Kajsa

Men vad ska du göra i Älmhult då?

2007-01-21 @ 15:05:12
Postat av: Linda

Ha det bra i Älmhult*vinkar*

2007-01-21 @ 19:50:45
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Nina

Hoppas du får det bra i Älmhult

2007-01-21 @ 21:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback