Igår....

Igår var min första dag tillbaka på jobbet efter semestern och de var igår, som jag ville ha ett nytt jobb.
De är helt hemskt att ha sin första arbetsdag efter ledighet, massor har samlats, tusen saker att göra hur ska man veta var man ska börja?!
Men summa sumarum så gick dagen ändå bra, framförallt väldigt fort gick dagen o de är ju tacksamt när man helst skulle vilja vara hemma o vara ledig. Gör plågam kort!

Lite lättare att arbeta var de när de regnade o åskade, var liksom inte läge att längta ut o sola, men idag däremot skiner solen, så vi får se om dagen blir något mer plågsam idag.

Däremot var de väldigt roligt att träffa alla arbetskamrater, tur man har bra arbetskollegor, annars hade jag aldrig stått ut.

Nu ska jag ta tag i dagens arbete och få gjort lite saker.

Hoppas du får en bra dag i solen, jag ska sitta här vid mitt skrivbord och göra schema för jul o nyår. *asgarvar*

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: eira

Oj. Känns kanske lite avlägset med schema för jul o nyår... men det klart. Det kommer ju snart det också...

2007-07-17 @ 09:13:07
URL: http://hilldur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback