Lugna gatan

Glad sommar allihopa, här är de lugna gatan själv.
Alla ungar har flyttat hemifrån och våran flock är väldigt liten, bara 2 hundar o 4 katter. Tur att 2 av katterna är ca 5 månader, då blir de lite fart ibland iallafall.
Siri o Tova går si så där nästan inte alls ihop, ute och gå i koppel är inga problem. Inomhus är de helt kört.
Ute på gården är heller inge vidare, de går, men Tova ägnar tiden åt att sura och helst vill hon gå in om Siri är ute.

Jag är helt övertygad om att jag snart kommer få byta ut mina höftkulor när jag måste har grindar hemma hela tiden, vid blir jag ju, men skit jobbigt....

De känns långsamt här hemma när alla flyttat o man saknar ungarna, men de känns så bra att dom fått bra hem allihopa. Några av dom håller kontakt hela tiden, de är roligt, så man får följa dom lite.

Jag har varit ledig 2 veckor från jobbet o på måndag ska jag börja jobba igen, de är blandat, helst vill jag vara ledig, men man har ju inte så stort val, jobba måste man ju göra när jag har så många saker jag vill köpa....

Min senaste investering är en Minimoto som jag beställt från Tyskland, den är påväg hem hit o jag hoppas på att få den om ca 1 vecka, oj vad jag ska leka.... *Skrattar* En blå fin liten motorcykel.
Sedan har jag bestämt mig för att återuppta mina studier och se till att få mitt MC-kort. Jag började för flera år sedan att ta mc-kort, men de flöt ut i sanden när jag blev tillsammans med Karin. Så nu tyckte jag de var högtid att börja plugga MC kort igen, vi får väll se hur de går.

Efter väldigt mycket regn skiner äntligen solen och nu försöker jag njuta av lite sol, tyvärr kommer alla myggor fram med solen så de är inge vidare... Om de inte blåser lite kan man absolut inte sola.

Nu ska jag gå ut o gå lite med Siri, vi ses!

kram Mia
Nedan bild är på Polly, våran underbara lilla tjej som nog börjar bli könsmogen nu...

image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback