Kallt

Idag var de jättekallt ute, -14 grader o jag var alldeles för trött för att tycka att de var oki....
Tur bilen varit i värmaren, för ananrs hade de blivit ännu jobbigare.
Jag är på jakt efter en ny bil, så jag kammar blocket varje dag, någon som har ett bra alternativ
kan du höra av sig.
De är inte stora krav jag har, den ska vara inte för gammal, inte gått så långt , vara billig och vara
rätt snabb.... .;)
he he he he
Jag kommer nog få leta länge.
Hemma har vi äntligen fått klart tapeteseringen av lilla rummet, så nu är de ny el o lister som
ska på plats o inredningen ska inhandlas här på jobbet. *jippi*
Känns skönt att få börja med de roliga, inreda.

Hoppas ni har de bra där ute i cybervärlden.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, det var ganska myggfritt imorse!!

2007-11-28 @ 14:18:47
Postat av: Nina

inte lätt det där med bilar....de är ju så förbaskat dyra, och som du säger man vill INTE lägga ner en förmögenhet heller...

jag såg inte dig på Ikea....

2007-11-29 @ 21:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback